fannydenunderbaraste

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av *fanny* andersson - 24 augusti 2011 22:17

TjenaTjena alla söööötnozzzar nu är det fanny style här ja00!





Ja då har man varit i skolan hela dagen. Och haft kul som vanligt med amanda,felicia.carro och emma hade gympa idag fast ja det var lite jobbigt i början men aja det var kul i alla fall. Och sen så har jag pratat med pappa och jag har rensat rabatten här hemma så jag får gå på jägers på fredag (y' och det gillas skit mycket . Ska gå med amanda och carro och sen så träffar vi felicia,patte och molly pingel där mina älsklingar har inte träffat dom på skit länge typ snart två månader så ja det kommer bli fett NICE asså helt klart. och sen så på fredag efter skolan åker jag och carro med amanda hem och så fixar vi oss och sådant där typ och sen träffar vi dom andra där och ja det kommer bara bli bääst , och sen så kommer min älskade william som jag inte har träffat på skit länge eftersom jag inte får va med kompisar (TYP) 

och ja nu har jag packat klart tills imorgon vi åker till hästveda med hela 7:an 7:a  7:b och 7:c kommer bli fett NICE ska paddla kanot och massa saker , så får hoppas på att jag inte missar bussen . För då får jag problem :O

Och sen så har pappa köpt godis också till hästveda (: 

och ja det var typ allt om vad som händer imorgon och på fredag .... (: (L'


sen så vill jag bara upprepa om att jag saknar alla minna älsklingar i hörby , och jag hoppas att min älkskade minna kommer på jägers annars blir fannybanny ledsen ;( (L'

men aja vi får se men ja vi hörs på lördag får kommer inte sitta vid datorn från dess. (LLL'


MEN PUSS PÅ ER (L'


// din sockerkaka FannyBanny     

Presentation


tjenare tuffingar läs följ och sprid (L)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Arkiv

senaste inläggen

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards