fannydenunderbaraste

Alla inlägg under oktober 2011

Av *fanny* andersson - 17 oktober 2011 22:26

Ja det var länge sedan man bloggade så det är väll dags nu ,

Det har har väll inte hänt så  mycket eller jo det har faktiskt hänt skit mycket.

Typ 7:an och en massa anat , men jag har märkt hur mycket jag har sagt att jag ska börja logga men det blir aldrig av , men nu så tänker jag börja helt klart !<3


Just nu så är man hos anna i hörby ganska myssigt faktiskt :)

och sen så åker man hem till pappa imorgon igen :/

vill stanna här längre men men jag överlever , imorgon är det skola och umgås men älsklingarna (L)

Hade typ världens roligaste dag skolan idag , den var faktiskt skit rolig (y'


Och sen så blir det nog  jägers nästa fredag och det gillas , blir nog underbarar felicia berggren som man ska gå määd (y'

kommer bli bäääst !


Och sen så kanske man ska åka upp till min allra bästa vääään joanna i ÄLMHULNT !<3


SAKNAR daaaj älsklingen miiin !<3


// FannieBannie









Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjenare tuffingar läs följ och sprid (L)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Arkiv

senaste inläggen

kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards