fannydenunderbaraste

Alla inlägg under april 2011

Av *fanny* andersson - 7 april 2011 15:15

Ja då har man varit i skolan som vanligt ... snacka om att man kan få DAMP ,* haha * 


va men anna,melle,ida,hedda,carro och amanda vi hade så ***** kul kan jag säga ...=)<3


hade bild , matte och geografi test , alla rätt , det kunde man inte tror hehe .. och sen så på rasten så hade jag och anna damp som vanligt * LOL*


och snart bär det av till hörby och ta ut pengar och sen hämtar min älskade sötnos * emelie* mig och då bär det av till Nova Lund , och handla nya skor , basketskor * falska convers/stavning  * och något nytt linne kanske nya schorts 


det va det mästa ....


kommentera gärna .....


puss puss // felizia 

Av *fanny* andersson - 4 april 2011 20:54

Jaha då har man hittat hit till bloggplatsen. Och tänkte börja blogga som dom

flesta andra gör.

Kommer handla om allt möjligt och kommer även lägga upp lite bilder.

Kommentera gärna mina inlägg eller bilder om ni vill.


Ha det bäst


//fille

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjenare tuffingar läs följ och sprid (L)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Arkiv

senaste inläggen

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards