fannydenunderbaraste

Alla inlägg under juli 2011

Av *fanny* andersson - 26 juli 2011 19:09

Ja då har man gjort om sin blogg. blev riktigt nöjd med den faktiskt, eller ja jag blev jätte nöjd med den . fick inte rätt på det först men sen så blev det som jag ville ..

har varit med kusse ( kusinen ) idag och ja i några dagar till så klart men aja idag så har vi varit i höör hade fett kul asså .. haha satt på caffeet/stavning sen var vi på lekplatsen och satt där och pratade haha sen gick vi runt litte , och ja vad ska man säga jo att denna dagen har blivit fett bra ja00 :)



sen så har man varit hoss mamma i några veckor , haft fett kul som vanligt med dom bästa. specielt med DOMINKA , SAGA , LINNEA och så klart VINCENT också :)

har mäst varit ute och chillat :)

sen så nu är man i höör , med kusinen men ja man åker till mamma sen igen (y

i nga veckor till sen så blir det 7a på sätofta :)

men ska nog va hemma dom sista dagarna innan skolan saknar alla i hörby :'( (L

men ja jag överlever tror jag ;)

och ja det var typ allt ensåläääännggee !<3



och nu måste jag ta fatt i mitt bloggande joouu (:


pöss / fanny bany girl (L'

Av *fanny* andersson - 8 juli 2011 22:24

Ja då va man med jonna sötaste bonna idag ja00 ....

asså vi hade så jävla kul , asså en av dom roligaste dagana i mitt liv ..

asså nisse hennes lille bror då och jag hade värsta slagsmålet ja00 ...

haha nä men vi bråkade ^^ på skoj ..

och jag bara ass garva hela tiden ...

så jävla roligt asså , han bah kastade kuddar på mig hela tiden ,

och allt sådant ... fast dagen började med att jonna kom och hämtade 

mig på tågstationen , sen tog vi cykelen och cycklade hem till henne 

sen , sen så typ sat vi oss vi datan , och sen gjorde vi toest / stavning 

snaka om att dom blev goaaa =)<3

sen typ sat vi oss vi datan , sen hade jag krig med hennes bror (y 

skit kul asså :)

sen typ efter maten så hade vidamp , och ja sen så typ

gjorde joanna världens smääxxiiigggaaasssttteee bild på mig och ngt annat ...

Fanny älskade den :)<3

sen så fick jag en mobil av jonna så jävla fin är det , 

och så jävla underbar hon är , 

skulle fan kunna ge hela världen till henne .....

så himmla underbar är hon , (y (L

så ja nu har man fått en ny mobil :)<3

sen så skulle jag hem , hennes mamma skulle köra hem mig ja00 ...

och innan det gick vi in i vidio butiken och så köpte vi godis , och ja 

dagen har bara varit bääääst , måste ses snart igen , min 

sööööööööööööööötnowwwwwwwwwwwwzzzzzzzzz (LLLLLLL):***

och sen så nu ligger man i sägen och ska snart se film ... (y 

och ja det var typ allt ja00 <3


pöss / fanny banny girl (L)<3

Av *fanny* andersson - 6 juli 2011 08:55

Jaha då blir det hörby hela dagen i dag då .

Med alla sööötnowwwzzzar , Ska snart hämta melissa ( melle )

kommer bli fett najjjjccceeee i da000g .

Efter man har hämtat melle så blir det i väg mot hörby .

Till felicia min söötnowwzz och sen blir det hörby marknad .

Med alla coolingar ...

Träffar bland annat johanna (y)

MIN ÄLSKADE patricia och molly pingel (YYYYYYYY)

Stannar i hörby hela dagen , sen blir det övernattning 

med melle förmodligen (YYYY)

Och så ska vi lana hela natten hemma hos mig helt klart ja00...


HÖRBYMARKNADHÄRKOMMERCOOLINGEN !!<3


pöss // fanny ( felizia )     

Presentation


tjenare tuffingar läs följ och sprid (L)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Arkiv

senaste inläggen

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards