fannydenunderbaraste

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Som om du inte visste (: (L'

Av *fanny* andersson - 21 augusti 2011 19:26

Ja då har man kommit hem från en toppen helg från amanda.

Helgen har bara varit bäst, stannade hos amanda hela helgen.

Och vi hade skit kul, det kan man jo bara säga.

Typ vi har gjort skit mycket , hade kräftskiva i lördags 

och det var jätte gott MUMS asså.

Så denna helgen har blivit fett NICE kan man jou säga !(LL'

Och nu är man hemma igen och så är det skola imorn jou.

Asså jag har aldrig sagt att jag gillar att gå till skolan 

eller att jag längtar till den , men nu så säger jag det 

JAG LÄNGTAR TILLS SKOLAN IMORN skit mycket. haha det skulle man aldrig kunna tro att jag kunde säga men ja jag längtar faktiskt.

Och sen ska jag kanske få ny mobil av mamma hoppas hoppas 

och mamma jag vet att du ser så nu vet du hur mycket jag vill h en ny mobil. Men jag vet också att när du ser detta så kommer du skratta (:


Och sen på torsdag så åker man till hästveda med skolan.

Med hela 7:an 7:A 7:B och 7:C och det kommer också bli fett NICE .


och sen så fyller man år på onsdag nästa vecka hoppas jag får det jag önskar mig , och jag hoppas jag får en one piece för dom är bara så jävla snygga . Och ja jag kanske får två en av mamma och en av pappa . Vill ha en med leopard och en rosa eller så ska den va hällfen rosa och hällfen lila. Och sen så säljer jag jultidningar haha vill vinna en iped2/stavning så ja nu får jag ta i lite. 

Men ja det var typ allt nu måste jag gå ska hjälpa till lite med städningen och så för jag inte gå och lägga mig för sent så jag kommer upp imorn men ha det  bäääst så länge 


// FannyBannyGöölluunnggeennAndersson (LLL'

 
 
Ingen bild

mamma

25 augusti 2011 14:30

HAHAHAHAHA ja du hade rätt. Skratta som bara den när jag läste det :P
Har fortfarande inte fåt mitt simkort till iphonen så du kan inte få telefonen denna helgen om du nu ska få den hehe...
Jag letar efter en OP till dig med vilken färg skulle du helst vilja ha?
Älskar dig
puss och kram

*fanny* andersson

26 augusti 2011 17:28

haaaaaaaj ... hahah á jag visste väl att du skulle skratta (:
tack blev faktiskt nöjd med den .
haha ja OM jag kommer få den (:
jo den är hälfen lila och hälfen rosa finns på google . jag ringer dig imorgon är hos en kompis ska på jägers ikväll .
älskar dig määä
puss och kram !

 
Ingen bild

mamma

25 augusti 2011 14:32

ring mig när du får tid över hjärtat.
Ps fin header ( bilden längst upp)
älskar dig

*fanny* andersson

26 augusti 2011 17:29

diggar den också (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av *fanny* andersson - 17 oktober 2011 22:26

Ja det var länge sedan man bloggade så det är väll dags nu , Det har har väll inte hänt så  mycket eller jo det har faktiskt hänt skit mycket. Typ 7:an och en massa anat , men jag har märkt hur mycket jag har sagt att jag ska börja logga men det ...

Av *fanny* andersson - 30 augusti 2011 20:13

Haaaj bloggen !   Idaaaooo har man varit i skolan. kul som vanligt efter som man alltid träffar dom bäästa där. vi hade först spanska det gick ganska bra antar jag(y' och ja sen så hade vi några lektioner och sen så hade vi slöjd och det är kul ,...

Av *fanny* andersson - 27 augusti 2011 11:58

        SINGEL ! (y'   Jägers var bara bääst igår med patte,emma,kikki BBY , diellor min älskade bror ,amanda,carro , sebban, danny och felicia. Först så var man hoss amanda och fixade sig med carro och det var ass kul. Sen så åt vi pizza gott ...

Av *fanny* andersson - 24 augusti 2011 22:17

TjenaTjena alla söööötnozzzar nu är det fanny style här ja00!         Ja då har man varit i skolan hela dagen. Och haft kul som vanligt med amanda,felicia.carro och emma hade gympa idag fast ja det var lite jobbigt i början men aja det var ...

Av *fanny* andersson - 19 augusti 2011 19:46

Jaha nu är sommarlovet slut och det är faktiskt rätt så NICE! Eftersom man får träffa alla kompisar i skolan typ halva dagenoch det är ett plus poäng till mig eftersom jag har utgångsförbud. Men jag har pratat med pappa och jag har fått reda på att...

Presentation


tjenare tuffingar läs följ och sprid (L)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Arkiv

senaste inläggen

kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards