fannydenunderbaraste

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

höööööörby !!!<3

Av *fanny* andersson - 6 juli 2011 08:55

Jaha då blir det hörby hela dagen i dag då .

Med alla sööötnowwwzzzar , Ska snart hämta melissa ( melle )

kommer bli fett najjjjccceeee i da000g .

Efter man har hämtat melle så blir det i väg mot hörby .

Till felicia min söötnowwzz och sen blir det hörby marknad .

Med alla coolingar ...

Träffar bland annat johanna (y)

MIN ÄLSKADE patricia och molly pingel (YYYYYYYY)

Stannar i hörby hela dagen , sen blir det övernattning 

med melle förmodligen (YYYY)

Och så ska vi lana hela natten hemma hos mig helt klart ja00...


HÖRBYMARKNADHÄRKOMMERCOOLINGEN !!<3


pöss // fanny ( felizia )     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av *fanny* andersson - 17 oktober 2011 22:26

Ja det var länge sedan man bloggade så det är väll dags nu , Det har har väll inte hänt så  mycket eller jo det har faktiskt hänt skit mycket. Typ 7:an och en massa anat , men jag har märkt hur mycket jag har sagt att jag ska börja logga men det ...

Av *fanny* andersson - 30 augusti 2011 20:13

Haaaj bloggen !   Idaaaooo har man varit i skolan. kul som vanligt efter som man alltid träffar dom bäästa där. vi hade först spanska det gick ganska bra antar jag(y' och ja sen så hade vi några lektioner och sen så hade vi slöjd och det är kul ,...

Av *fanny* andersson - 27 augusti 2011 11:58

        SINGEL ! (y'   Jägers var bara bääst igår med patte,emma,kikki BBY , diellor min älskade bror ,amanda,carro , sebban, danny och felicia. Först så var man hoss amanda och fixade sig med carro och det var ass kul. Sen så åt vi pizza gott ...

Av *fanny* andersson - 24 augusti 2011 22:17

TjenaTjena alla söööötnozzzar nu är det fanny style här ja00!         Ja då har man varit i skolan hela dagen. Och haft kul som vanligt med amanda,felicia.carro och emma hade gympa idag fast ja det var lite jobbigt i början men aja det var ...

Av *fanny* andersson - 21 augusti 2011 19:26

Ja då har man kommit hem från en toppen helg från amanda. Helgen har bara varit bäst, stannade hos amanda hela helgen. Och vi hade skit kul, det kan man jo bara säga. Typ vi har gjort skit mycket , hade kräftskiva i lördags  och det var jätte...

Presentation


tjenare tuffingar läs följ och sprid (L)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besökare

Arkiv

senaste inläggen

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards